Трохи історії використання перших моделей Jetsurf з їхніми перевагами та недоліками

Перші тестові дошки джетсерф ми купили далекого 2013, завантажили в пікап і відразу на морі. Тоді це були моделі JetSurf UltraSport та Race. Важливо було перевірити їхню живучість на морі, як тіло занурене в солону воду. Що ми тільки з ними не робили, топили, заливали, а потім виходили на берег, викручували свічку, зливали воду і знову запускали. За результатами першого року в пілотних моделях було виявлено такі недоліки. Слабкий АКБ Jet Surf, що швидко втрачав свою ємність, вирішувалося розпакуванням основного блоку управління і заміною на хороші елементи. Слабкий стартер, що сильно грівся після 5-10 запусків поспіль і з часом просто виходив з ладу. Стартер джетсерф без проблем розбирався та ремонтувався якісними комплектуючими. Сума всіх витрат на “тюнінг” не перевищувала 350 євро. Наші перші моделі джетсерф 2013 досі в строю після такого нехитрого технічного тюнінгу.

Бренд JetSurf розвивався і в 2015 році і ми продовжували тест з новою моделлю GP, що випускалася до 2019 року. АКБ вже тримав заряд триваліше, але все одно згодом вимагав оперативного втручання із заміною китайських елементів на якісніші. Стартер вже так не грівся, але так як нашу дошку пробували стерлася стартова шестерня, що вимагало заміни всього стартера, так як окремо придбати таку не вдалося. Також дратувала метушня із зарядкою, коли щоб зарядити акб JetSurf треба було виставити параметри батареї. Вишенькою був запуск двигуна після зберігання та транспортування. Система завозилась і бувало не допомагали часті запуски. Доводилося викручувати свічку, бризкати в камеру паливо зі шприца та система оживала. Згодом здогадалися просто бризкати рідину “швидкий старт” у камеру карбюратора. Після правильного налаштування та заміни акб на сучасний посилений 2020 наша JetSurf GP працює як годинник. Ще один дрібний нюанс був виявлений на багатьох дошках — стиралося різьблення всередині плавців і болти їх вже надійно не тримали. Доводилося купувати довгі болти чи втрачати плавці.

Це все було кам’яний вік до появи у 2019 серії DFI з прямим упорскуванням палива. Після року активної експлуатації серії DFI можна з упевненістю заявити, що JetSurf набув «гармонії». Заливаєш паливо в бак, всовуєш шнур зарядки акб у розетку і жодних танців із бубном. Двигун чітко заводиться та дошка експлуатується без проблем. Бензинової версії JetSurf на п’яти активно настає electric Jetsurf, але про це детальніше в іншому огляді про електродошки. Сам автор компанії JetSurf Мартін Сула з оптимізмом дивиться на розвиток бензинової версії, тому що у неї є певні переваги перед електро. На цьому відкланяюся, піду покатаюсь на джетсерфі.

Ціни на моделі цього сезону, тут:

http://watergadget.com.ua/jetsurf/